Söndagsuppdatering

 
Kors i taket! Den här dagen har varit lugn, och det var då på tiden. Malva har ju varit lite kinkig de senaste dagarna men idag har hon mest sovit. Vilket i och för sig är en smula oroande för då är hon väl pigg i natt. Men men, det är bara att ta det sin det kommer och försöka överleva. Typ. 
 
Igår blev det lördagsmys framför teven. Jag var inte så imponerad av den här deltävlingen, tyckte den förra var bättre men men. Man kan ju inte alltid vara nöjd heller. 
 
Idag har vi bara hängt inne med undantag för en promenad till, samt vecko-shopping på, city gross. Efteråt myste vi ner oss i soffan och kikade på Alice i underlandet. Tror vi blev en smula nerkylda under promenaden för alla fryser trots att vi varit inne i flera timmar nu. 
 
I morgon åker mamsen tillbaka till jämtland. Hennes tåg går vid 11, efter att jag lämnat av henne på stationen hoppas jag på en lång power nap. Om jag får för Malva. Det återstår att se. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0