Sömnen infinner sig

 
Kan hända Malva är svårväckt och gärna sover lite väl länge, men hon har verkligen börjat få längre och längre vakenperioder också. Jag har ÄNTLIGEN fått henne att somna. Vilket jag aktivt försökt med sen nån gång mellan 22:30.23:00. Men hon höll sig vaken ända från 21-tiden fram till nu. Jag vågar dock inte lägga mig riktigt än, vågar inte lita på att hon inte kommer vakna om 5-10 minuter igen. Det känns oerhört frustrerande när hon vaknar och jag hunnit krypa ner under täcket, vilket hon har en tendens att göra varje dag, så därför ska jag tjursitta här en liten stund. På så vis blir besvikelsen inte lika stor ifall hon vaknar igen. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0