Rekord?

 
Den här natten slåss med första natten på BB om att vara den jobbigaste hittills. Malva var vansinnigt kinkig. Mattias tog henne mellan ett och två så jag fick sova en timme. Sen strax efter två var det min tur. Och jag insåg då vad problemet var: Jag är ganska säker på att hon blivit sjuk :( Hon är slemmig och snorig, rosslig. Stackars liten. ;( Hon mår med andra ord inte särskilt bra och var bara ute efter närhet så jag och Malva har slummrat till och från i soffan resten av natten. Kan inte påstå att det var särskilt bekvämt men Malva tyckte i alla fall om arrangemanget. Just nu sover hon hos Mattias som jag tog mig friheten att väcka så jag kunde få frukost. Var så hungrig att det sved i magen. :S Ska kolla tempen sen, hoppas innerligt att hon inte har någon feber, men hon känns i alla fall inte särskilt varm, till skillnaden från igår, då var hon rätt varm, men hon är definitivt slöare än vanligt. Jag sa det förut och jag säger det igen: alla de saker som jag gruvade mest inför verkar inträffa. Blä! 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0