Normal igen

 
Woop woop. Nu känner jag mig nästan mänsklig igen. :) Blir troligtvis inget bvc idag. Hon hade ringt mig när jag sov (jag kör nu mera på ljudlöst när jag sover så jag får sova i fred. Finns endast två personer som får väcka mig nu mera och det är Malva och Mattias. Men båda måste ha en bra ursäkt så klart. :P ) Nåja, hon hade gett mig en tid och bokat en annan så det var därför det blev så tokigt. Mest troligt är att vi får komma dit i morgon. Alternativt på eftermiddagen idag men jag gissar på att det blir i morgon. Får veta senare för hon hade lämnat ett meddelande där hon sa att hon skulle prova ringa mig senare, så nu är det bara att vänta och se. Kanske borde slå på ljudet på telefonen också. Goodie. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0