Lyckliga dag!

 
Tjohoo! Äntligen är det fredag. Helgen är inom räckhåll! :D Den här natten var också jobbig. Inte lika jobbig som gårdagen då jag inte kom i säng förrän vid 4 på morgonen, men i natt så fick jag sova en timme. Sen väckte lillskruttan mig för det var dags att äta. Sen fick jag sova en timme igen innan hon väckte mig igen. SEN fick jag sova hela två timmar innan hon tyckte att jag sovit tillräckligt. Kan inte påstå att jag håller med. Men men. Jag lär ju få sova ut ordentligt i morgon kanske. :) Då tänker jag minsann sova MINST 8 timmar. Blir första gången på en månad som jag kommer göra det så det ska bli underbart. :)
 
Natten blev inte roligare av att jag drömde en mardröm. Ska skriva lite om den senare idag. Nu ska jag passa på att dricka lite nyponsoppa. Tog och köpte det härom dagen eftersom det går snabbt att få i sig, jag glömmer nämligen bort att äta. Härom dagen åt jag bara två gånger (under samma tid som jag egentligen ska hinna äta 6 gånger) för att jag hade inte tid. Resultatet var inte alls roligt, mådde dåligt och var helt skakis. Trodde nästan jag skulle svimma ett tag så nu är det skärpning på den fronten. Med hjälp av nyponsoppa :)
 
En annan trevlig sak förutom helgen, är att jag och min kära sambo varit tillsammans i 26 månader idag. Hehe, yes, jag räknar fortfarande. Varför inte liksom. :P 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0