GIVETVIS!

Grrr!! Har nu varit på skolan och lyckats åstakomma ungefär ingenting. Eller nej, det är fel. Jag lyckades åstakomma exakt ingenting. Grrr! 
 
Det var mission impossible att ta sig in på bibblan med barnvagnen, och jag lämnar INTE en så ny och dyr vagn utanför. Jag fick ge upp min önskan om att kunna skriva ut i färg (skrivaren som skriver ut i färg står nämligen inne på bibblan). Nåja, jag samlade mod och gick till media i R-huset i stället. Och ja, det gick väl bra. Men då visade det sig att jag bara hade 2 kronor kvar på mitt utskriftskonto. Det är ganska svårt att skriva ut 84 sidor på två kronor. Och gissa vart man kan fylla på kontot? Jo, på bibblan! GRRRR! Man kan även göra det via vilken dator som helst, men då måste jag ha tillgång till min bankdosa och givetvis var den hemma. Det enda som var bra var att Malva var lugn och snäll under hela turen. Fast det betyder väl att hon vaknar snart, lagom tills jag ska äta lunch för jag är svinhungrig.
 
Ytterligare en dålig sak är att informationen som lärarna gått ut med gällande inlämning av C-uppsatsen inte ens stämmer! Jag tog och ringde hon som stod som kontaktperson och fick veta att det var ju helt tokigt och fel. Och att vi måste skriva ut uppsatsen, "ge" (dvs posta) den till vår examinator (som inte ens bor i Halmstad) och sen ska hon skriva sin namnteckning på den och sen lämna in den. Vi ska alltså inte ens lämna in den men vi måste fortfarande skriva ut den och posta den till henne för det ska inte hon behöva. Precis som att vi inte ska behöva lämna in den. Tjohoo! Återigen önskar jag att vi haft en examinator som faktiskt jobbade på högskolan. Hmpf! Så nu skiter jag i det här för jag tänker INTE bege mig till skolan i morgon igen. Det får bli på lördag då älsklingen är hemma så slipper jag ta med Malva. 
 
Bitter? JA en aning! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0