Galgberget

 
Har varit på promenix uppe på Galgberget. För att vara en gammal avrättningsplats så är det ganska så mysigt. Blev bara en kortare runda på typ 1½-2 km kanske. Knappt. Men men, det var lagom. vi hann till och med handla innan lillskruttan vaknade till och blev tokförbannad. 
 
Under promenaden så passade jag på att fota lite också. Är ju roligt att jag kommer ihåg att ta med kameran ibland. 
 
Lillskruttan sov hela tiden. Märkte inte ens att jag lyfte ut henne ur bilen och la henne i vagne (vi hade återigen en natt med lite sömn)
 
 
 
Dunder var glad och sprallig 
 
 
 
Några växter fattar visst inte att det är mitt i vintern
 
 
 
 
 
Jag lekte såklart lite med zoomen också. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var tyvärr några besvärliga isgator där. Tur att vi har en vagn som är lätt att manövrera.
 
 
 
Ikväll är det mello som står på menyn så nu tar jag och avslutar det här inlägget med ytterligare en bild på min jag-behöver-ingen-sömn-lillskit. :)
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0