Ditt och datt

 
GÄÄÄÄÄSP och BRÖÖÖÖÖL. Jag vill sova. Mina farhågor i natt stämde väldigt väl. Så fort jag lagt mig till rätta i sängen så vaknade Malva. Tack och lov somnade hon om rätt fort ändå, hon ville bara snutta lite till. 
 
Idag var vi på bvc. Jag var nära att missa tiden eftersom jag lyckats inbilla mig att vi skulle vara där 14 när vi i själva verket skulle vara där 11:15. Jag upptäckte mitt misstag klockan 11 så vi missade såklart vår tid, men fick komma dit lite senare i alla fall. Först hade hon tänkt skjuta upp tiden två dagar men när jag berättade om hur slö Malva varit i helgen så fick vi komma in i alla fall. Och det visade sig att lillskruttan gått upp bra nu. Hon har passerat födselvikten och taxar nu in på 3850g. Och hon är 53.5 cm lång och har ett huvudomfång på 36.5cm, ifall någon var nyfiken. :P 
 
Nåja, det var det. Har just tagit hand om tvätten och ska väl ge mig i kast med att diska nånting. Kanske. 
 


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Jag är intresserad o tackar för info. KRAM!

2013-02-05 @ 21:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0