Dagdrömmar och en ohyfsad pingvin

 
ZzzzZzzz.. Ja, jag sitter och dagdrömmer om sömn. Malva roar sig med att skälla ut den ena pingvinen i babygymmet. Det börjar alltid likadant. En försiktig konversation med alldagliga frågor. Men den satans pingvinen svarar ju aldrig så tillslut blir hon bara förbannad. Hon får en lite aggressivare ton och tillslut ger hon upp konversationen helt och börjar skrika och gråta i stället. Stackars liten som har en så oförskämd pingvin i sitt babygym. 
 
Vi är nu inne på vecka nummer två när jag är ensam hemma. Det fungerar rätt bra. Jag önskar förstås att jag fick sova mer, men det är väl något som nästan alla önskar sig. På onsdag ska vi på bvc en sväng. Mer action än så blir det inte den här veckan. Utmärkt! :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0