BVC-koll

Det gick bra när vi var hos bvc. För en gångsskull så skrek inte Malva hela vägen hem. Hon protesterade bara lite i början och sedan slummrade hon i vagnen. 
 
Hon är nu 5½ vecka. Blir 6 veckor nu på lördag och vägde idag 4520g, hon har alltså gått upp 770g sen födseln och följer kurvan bra. Hon är nu 56 cm lång (?!) Hur tusan gick det till? Jag har ju sett att hon växt lite men jag trodde inte det var sååå mycket. Liten börjar bli stor. Eller, det är väl snarare så att liten börjar bli mindre liten. Hehe. :)
 
Fick ny tid till bvc också. Sköterskan sa att vi fick tid om två veckor igen, men på lappen står det att vi ska dit den 14 februari. Haha, det är ju om ett år?! Nåja, jag känner mig ganska säker på att hon menade 14 mars så vi pallrar oss dit då. 
 
Nu ska jag strax plocka upp min protesterande bebis ur vagnen och krypa ner i sängen med henne. Jag fryser så hemskt sen vi var ute, och Malva vill sova men inte ensam (har legat i vagnen i typ 5 minuter och protesterar redan lite lätt). 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0