Bättringsvägen

 
Malva är definitivt på bättringsvägen. :) Hon har varit piggare idag och har lättare för att andas, är inte lika snorig längre. :) Idag passade hon på att bajsa ner mig fullständigt. Jag skulle byta blöja och var helt enkelt för snabb med att ta av den. Jäklar vad hon sköt på mig! :O Haha, antar att det var ett försenat straff för den gången jag roade mig kungligt åt att Leo bajsade ner Ida. Haha, nåja, tur att vi har tvättmaskin här i lägenheten, skulle inte överleva utan den.  
 
I morgon ska jag nog försöka våga mig iväg till skolan. Känns gruvsamt men Malva är ju mycket piggare och jag vill verkligen få det överstökat. Sen kan jag njuta på allvar och slippa fundera mer på skolan. För tillfället i alla fall. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0