3 veckor

 
Idag blir vår lilla skrutt 3 veckor. Om 25 minuter för att vara exakt, men vem räknar. ;) :P  Det firar vi med att kolla på melodifestivalen ikväll (fast vi hade nog kollat på den även om hon inte blivit 3 veckor idag :P )
 
 
Idag fick jag sovmorgon. Typ. Sov till 11 ungefär. Fast jag har bara sovit typ 1-2 timmar mer än vanligt. Vaknade vid 8 i morse ändå när Malva jagade upp Mattias och sen var jag även uppe mellan 4-6 i morse också. Men vi kom i säng lite tidigare än vanligt igår, har för mig att jag lyckades lägga Malva redan vid 00:30. Men men, det var skönt att bara få stänga igen sovrumsdörren och somna om i morse. :)  
 
Morgonen har spenderats med att tvätta samt plocka runt lite skräp här hemma. Så nu har vi ett någorlunda kontrollerat kaos är hemma i stället för att enbart ha kaos. Snart lär väl lillskruttan vakna. Då blir det bebismys i soffan och en massa serie-tittande. Har 5 avsnitt av Greys anatomy jag "måste" kolla på, och ett avsnitt ur Pretty Little liars samt Vampire diaries och The big bang theory. Ja ni ser ju, jag har ju MASSOR att göra. Hehe.
 


Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

Asså man ser ju vem Malva är lik :O

2013-02-09 @ 15:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0