Taggad :)

 
Tjohoo! Känner mig taggad. Är än så länge inte sugen på något. Inte ens på kött. Och jag är vanligtvis ALLTID sugen på kött. Å andra sidan har det bara passerat tvp måltider än så länge och jag har druckit ½ liter vatten. Det lär ju låta annorlunda i morgonkväll. Då lär jag väl sitta och fantisera om kött. Haha. Och så fort man (ja. jag skriver man för jag vet att detta gäller fler än mig själv) håller på med sånt här, nån form av diet där man (åtminstone i början) är väldigt hungrig, så läser jag gärna mer om mat. Tittar på bilder om mat och givetvis också pratar om mat. Jaja, jag har redan börjat planera middagar långt framåt i tiden. Haha. Men men, har ändå inget direkt sug. Vi har ju choklad och diverse onyttigheter här hemma med de känns inte lockande alls. Vad som däremot känns lockande är att jag funderar på att "fuska" lite vid middagen. Så länge man håller sig under ett visst kalor-intag så är det ju okej. Så därför funderar jag på att dricka lite buljong vid middagen i stället, så jag får lite varm mat också. Har provat varma pulversoppor förut men de imponerar aldrig på mig. Fast nu får man ju tydligen blanda i lite grönsaker också så lite blomkål kanske skulle göra en sån med aptitlig. 
 
Jaja, nu är det fördigtjajat om mat. För den här gången i alla fall. ;)
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0