Mer lägenheter

 
Känner mig inspirerad (och sugen) sen vi fick erbjudande om en fyra från hfab. Det har dessutom kommit ut en trea här i Vallås. På bottenplan. Samma gata som vi redan bor på (bara annat nummer). 78 kvm. Ja, jag skrev upp oss på den med men vår (förvånansvärt) höga plats i kön lär ju ryka snabbt med tanke på att det är bottenplan. Men men. Drömma går ju. Dessutom vill ju jag egentligen ha en 4a. Men det var bättre inflyttningsatum på den här (1 mars) och vår månadshyra skulle stiga med ca 800 kronor. Det är ju lite mer hanterbart än 2500...
 
Men men. Utöver den så sitter jag och dreglar över lägenheter som vi aaaaldrig kommer ha råd med. Alltså, visst går det ju att ta lån osv. Men ska man köpa en lägenhet för +2 mille så ska man ju kanske vara övertygad om att man kommer bo där ett tag också. Något vi inte kan vara förrän jag fått jobb. Men men, man kan ju dregla, fantisera och hoppas ändå. :) 
 
http://www.blocket.se/halland/Westerbergsgata_4__Halmstad_46938996.htm?ca=20&w=1
Den här skulle jag ju liksom inte tacka nej till. Jag tycker förvisso att den ligger liiite för nära stan, och ärligt talat har jag hellre en grön utsikt än en grå. Men den verkar såå fin! Och kolla BADKARET. Gaaah! MÅSTE...HA..! *dreglar*
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0