MAAAAAAT!!!!

Jag svälter ihjäl!!!

Där kom det! Suget. Jaja! Jag svälter inte ihjäl. Det är inte ens synd mig. Men jag har blivit vansinnigt, rent ut sagt obotligt, sugen på burgundisk köttgryta. Det är nästan det enda jag tänkt på ikväll. Mmh, burgundisk köttgryta... *dreglar lite(mycket)*

Mamsen kan ju förvänta sig att jag bara måste slänga ihop det någon dag.
Pff! Som om det är något jag kan slänga ihop på en kvart (som jag fick det att låta som). Med lite tur och noggrann planering kanske jag kan "slänga ihop" det på 3 timmar, aka 12 kvartar. Plötsligt lät det inte fränt längre. Men gott. För att vara kinkig när det gäller kött är jag väldigt förtjust i det. Mmh.. kött! <3


Jaja, ni struntar väl i mina köttfantasier. Jag ska försöka avvärja den burgundiska köttgrytan som svävar runt i min hjärna med lite kvällsunderhållning av Diana Gabaldon i form av "som ett eko". God natt, sov gott och bon apetit.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0