Fullmåne

Blev inget besök till Åshamra idag. Vi bestämde oss för att bara gå en promenix upp till ica för att shoppa twist (såldes så himla billigt den här veckan). Så den här dagen har vi mumsat lite sånt, och käkat en gudomligt god gryta som jag hittade recept på när jag bara drack nutrilett. 
 
Nu på kvällskvisten har Malva varit lite kinkig och trött. Hon lyckades dessutom tappa balansen och trilla så hon landade med pannan i en legobit. Ajaj stackars lillan! :( 
 
Det är fullmåne i dagarna så jag passade på att fota den lite också. Var pappas idé, jag trodde inte kameran kunde få månen så tydlig så det var en trevlig överraskning. 
 
 
Jaa, jag måste givetvis visa några bilder när jag inte zoomat så mycket också. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har sagt det förut och jag säger det igen: kameran var/ÄR ett kap! :D 
 
Jaja, ni skiter väl i tråkiga bilder på månen. Ni får dock hålla tillgodo med dem så länge. Malva ska sova så det vore ju inte så bra av mig att köra upp en kamera i nyllet på henne just nu. Men det kommer. Nån dag. Nån gång. Promise!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0