Den förlorade julklappen...


... har återvänt!! Yepp! Jag hittade lilla Elmas julklapp. Lättnaden är ett faktum. Den var dock tätt följd av en rejäl avundsjuka. Haha, jag vet att det är löjligt men jag är verkligen avundsjuk. Samtidigt som jag (uppenbarligen) vill att det ska vara Elmas. Så jag får väl offra mig. Vad gör man inte för sin favoritsysterdotter liksom?

Nåja. Förutom julklappstriumfen så har vi varit och kalasat i Oskarström. Vi skulle egentligen till Hylte på kalas också men valde att åka hem för det var så dåligt väder. Hade ingen lust att ge oss ut på potentiella isbanor.

Nu ska jag glo på allt för sverige och äta lite choklad. Yes, gottar mig i det ikväll för i morgon kör jag igång med lite nutrilett, ska ersätta alla måltider med det så det kan ju bli intressant. Vet inte riktigt hur jag kommer reagera eftersom jag är opad nu. Men jag vet att andra opade gjort det några dagar så jag tänkte köra 5 eller 6 dagar. Nästa söndag blir det käk igen eftersom jag vill vara pigg när vi ska köra bil. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0