25 december och allt vad det innebär

Jaa.. Mina rubriker lämnar väl lite att önska kanske. Men i brist på fantasi så får de helt enkelt heta så. 
 
Idag har vi inte gjort många knop. Med undantag för mamma eftersom hon faktiskt jobbar idag. 
 
Gårdagen var lugn och trevlig. Precis som jag vill ha det. :) Vi tog dessvärre inte så många bilder men jag har ju lovat er så någon bild kan ni väl få. 
 
 
Det var lite svårt att fota Malva eftersom hon hela tiden rymmer ut ur bilden. Tillslut fick vi muta henne med en julgranskula. Fast det fick vi också ge upp eftersom hon bet/gnagde av färgen på dem. 
 
 
 
 
 
 
Det tog sin lilla tid men med lite hjälp så fick hon upp sina julklappar. Papperet  var förstås mest intressant. 
 
 
 
Malva använde givetvis alla sina sinnen under den processen "öppna julklappar",
 
 
 
Det var det. Nu får ni inte fler bilder. Själv ska jag ta och unna mig lite lunch. Vi kommer bara gå omkring och dra fötterna efter oss här hemma idag. I morgon bär det av en sväng in till strömsund. Det blir sista hela dagen här. I morgon alltså. Vi har bestämt oss för att åka dagtid trots att det var lite kämpigt för oss allihop. Så går allt enligt planen beger vi oss härifrån runt 4 på morgonen den 27e. 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0