24 december och allt vad det innebär

 
Då var den här. Julen. Lillskruttans första jul. Den inleddes med att jag pallrade mig upp före alla andra och körde igång med lite gröt. Min morbror kom hit så vi åt en gemensam grötfrulle. Till och med Malva fick lite risgrynsgröt. Dock tror jag att kombon med för mycket gröt (hon åt nämligen sin egen gröt som "för-frukost" före frukosten) och en massa mjölk  och grädde resulterade i några spyor. 
 
Bilder? Ja, givetvis kommer det bildbevis på vårt julfirande. Dessvärre har jag inte tagit en enda bild än så länge. Och Malva ligger och sover för tillfället. Fortfarande iklädd pyjamas. Förutseende som man kan vara ibland så insåg jag att det är säkrast att ta på Malva julkläderna så sent som möjligt. Det var ett klokt val eftersom hon spydde ner sin första pyjamas, samt en dreglis efter att vi bytt på henne, för bara en liten stund sedan.
 
Jaja, det var det. Jag ska väl inte skriva så långt för det är ändå ingen som har tid att läsa skiten. 
 
Det kanske kommer en uppdatering ikväll men jag lovar inget! God jul på er! :D
 
 


Kommentarer
Postat av: Gun-Britt

Hoppas ni får en bra jul och att inte tomten skrämmer lilla Malva. Kram

2013-12-24 @ 12:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0