Well if this is democracy you can keep it

 
"Well if this is democracy you can keep it. I've never been so bored in my life". Hihi, kära lilla Hector. Ja, jag har roat mig med att kika på Karl för sin kilt. :)
 
 
 
Det är så ironiskt. Först väntar man på att lillskruttan ska somna. Och sen när hon äntligen gjort det så väntar man på att hon ska vakna igen. (??)
 
Börjar för övrigt bli rädd att jag kanske fått eksem i öronen. Det kliar så förbaskat. Kom i samband med förkylningen. Började som vanligt med att det knastrar i öronen och känns underligt. Det brukar ju gå över när förkylningen släppt men jag har ju blivit mycket bättre nu men öronen fortsätter att klia, dock inte knastra, men det är ändå irriterande. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0