Utveckling

 
Igår gjorde Malva sin första vändning från mage till rygg på plant underlag. Jag hade henne först på min mage och låg och pratade med henne men hon tippade hela tiden åt sidan så då tänkte jag se om hon kunde vända sig. Hann knappt lägga ner henne i sängen innan hon snurrat runt. :) 
 
Så här kommer nu videobevis till er andra. Det här är hennes 5e vändning. :)
 
 
 
I videon så bjuder hon även på sitt nyaste uttryck. Malva kör stenhårt med det och använder det i princip hela tiden. Är så roligt när man tydligt kan se hur hon utvecklas. Och vad hon än gör så blir jag ju ofantligt imponerad. Haha, igår när hon vände sig så skulle jag inte blivit förvånad om det börjat spruta stolthet ur mina öron. :P
 
Nu ska vi snart börja göra oss i ordning inför bvc. Har tid där 11:45. Hoppas hon gått upp lite mer nu. Hon växer som ju som en galning på längden men väger dessvärre inte så mycket. 
 


Kommentarer
Postat av: Farmor :-)

Hon e så söt. Tack för att du delar med dig. Det svänger fort.

2013-04-11 @ 12:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0