Tröttfisar

Igår var vi väldigt trötta här hemma. Alla låg till sängs redan vid 21. Jag var lite orolig över att vi skulle få en kinkig natt eftersom em/kvällen varit så jobbig. Men oron var obefogad. Malva var helt slut efter den jobbiga dagen så hon har sovit hela natten. Jag fick tillslut väcka henne i morse för att förse henne med mat. Givetvis var jag själv inte lika duktig. Vaknade tre gånger i nat. Hmpf! Varför kan vi aldrig vara i fas med varandra? Detta är första långa, hela natten som hon sovit sen hon blev sjuk men givetvis ska jag fortsätta vakna ändå. Jag skyller det lite på min sambo som hade snott allt täcke två av gångerna så jag frös som en tok. 
 
Om lillskruttan mår bättre idag så blir det en sväng till Oskarström ikväll. :) Förutom det händer det inte så mycket, jag väntar spänt på ett mail från antagning.se som ska komma idag. Ska få veta om jag kommit in på någon av sommarkurserna. *Hoppas hoppas*
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0