Sjukstuga

Idag väckte Malva mig 5:19. Typ. Hon var sjukt ledsen. Hon brukar inte vara så extremt ledsen på morgonen som hon var i morse. Stackars lillskruttan. Hon är säkert också krasslig. Jag känner mig då som om jag blivit påkörd av ett tåg eller nåt. Nåja, efter besvärande morgonamning då varken hon eller jag var det minsta nöjd så myste vi ner oss i sängen igen vid 7 och sov 1½-2 timmar igen. Så underbart skönt. Jag känner mig mer levande, om än fortfarande sjuk, och Malva som väckte mig gjorde det med joller och leenden så hon var då definitivt på bättre humör. :)
 
Idag bär det av mot Helsingborg, jag ska göra ett övervakat IQ-test. Spännande. :) Men samtidigt känns det lite motigt eftersom jag blivit sjuk. Jag har dock ingen feber så jag känner mig inte trögare än vanligt än, däremot känner jag mig avsevärt långsammare. Alltså jag kan tänka klart men det tar lite tid ibland, men men, det får gå som det går. Nu ska jag inta en "second breakfast" och sedan mysa med min för tillfället glada baby. 
 
  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0