Rubrik

 
Jahopp. Då ligger lillskruttan och sover. Tredje gången idag. Det är rekord. Sen har hon ju slumrat lite emellanåt också. 
 
Men efter 5 timmars extra sömn förut idag så orkade hon busa lite och bjussa på några leenden :)
 
 
 
 
 
Igår var jag för övrigt lite duktig. Jag ville ju frosta av frysen men trodde att jag skulle göra som vanligt, dvs skjuta upp det. Men icke! Igår fick jag äntligen arslet ur vagnen och gjorde det. Och det var minsann på tiden!
 
 
 
Isen ur frysen resulterade i 63 deciliter vatten. Sjukt! Folk i afrika får dricka jordigt vatten och här sitter vi med över 6 liter vatten i frysen. Sjukt! 
 
 
Nåja, det var det. Nu ska jag påbörja middagen så den är klar tills min kära sambo kommer hem. :)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0