Onsdag

Börjar misstänka att Malva smittat mig. Lillskruttan blir piggare och piggare och jag blir slöare och slöare. I natt/ i morse väckte hon mig inte förrän halv 5 så nu börjar hon sova bättre igen. 
 
Idag blir det troligtvis en promenad. Lillskruttan är så pass pigg nu så jag tror inte att hon skulle ha något emot en promenad. I övrigt så strövar jag bara omkring här hemma och roar mig med tvätt samt läser tidningen och lyssnar på radion. Om 1½ timme så blir det kanske strejk inom transport. Och om det blir strejk så inleds en lockout i morgon. Hemskheter. Men egentligen tycker jag såklart att facket gör rätt som strejkar. Det är hög tid att företagen skärper till sig och får hårdare reglage gällande bemanningsföretagen, någon jäkla måtta får det vara! Men men, ska inte säga mer än så för jag är ju inte överdrivet insatt i det hela, har bara läst lite om det och fått information av min kära sambo så jag har ju inte jättekoll på allt. 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0