Maya

 
ZzzzZzzz.. Malva tyckte att jag skulle masa mig upp 5:50 i morse. :S Men vi har hunnit storhandla på city gross samt shoppa på Sko stop och Biltema och spanat in Stadium outlet. De har verkligen en rejäl rea där, men de har ju bara svindyra märken så det kostar ju en hel del i alla fall. Åtminstone så gjorde grejerna jag kollade på det.  Om två timmar bär det av till amningsmottagningen. Det blir ju inte bättre så de ska ta en titt igen samt kanske göra något prov lr ngt för att se om jag har en infektion eller något annat hemskt. Huvva. 
 
Sen ikväll blir det lördagsmys. Kanske beger mig ut en sväng igen och kollar efter Maya också. Har fortfarande inte sett skymten av henne. Min lilla kissemissbaby. :( Hon var ju borta två dygn i sträck förra sommaren, så det kanske bara är någon sorts vår/sommarvandring hon har för sig. Hoppas det. Tycker bara det är märkligt eftersom hon inte brukar våga gå särskilt långt från lägenheten. Kanske någon av grannarna matat in henne. Då jäklar får de det hett om öronen. Jag vet att man inte ska särbehandla men det är en sak om de försöker mata in Tusse, men om de ger sig på Maya, då jäklar... Å andra sidan så ser jag ju hellre att någon försökt mata in henne än att hon ligger skadad i ett dike någonstans. Usch, får ont i magen när jag tänker på det. :(
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0