Lurad

 
Den här dagen har gått åt till att tänka på namngivningen. Egentligen började jag med det redan igår. Kunde inte somna för jag låg och tänkte på maten till namngivningen. Det resulterade i att jag blev svinhungrig och fick ännu svårare att somna. Men men, tillslut gick det visst för helt plötsligt var det morgon.
 
Släpade mig själv och Malva till vårdcentralen helt i onödan. Vem det än var som svarade på mitt mail via mina vårdkontakter ljög i alla fall eftersom det inte alls fanns någon beställning, och eftersom min läkare råkar vara sträng så vågade sköterskan inte ta provet på mig trots att jag har bevis på att någon påstått att det finns en beställning. Så nu måste jag boka en telefontid med läkaren innan det händer något mer. 
 
Efter äventyret på vårdcentralen så blev Malva ganska kinkig och vill bara sätta i knät. Men men, nu, efter många om och men, så sover hon. Stackars lilla hjärtat. Det är utmattande att vara arg. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0