Kärlek

 
Aaah. Jag tror jag har blivit kär. I Synpotik
 
Specsavers i all ära, de var jättebra när jag skulle köpa mina glasögon och priset var kanon. Men nu när jag ska skaffa linser igen så tror jag faktiskt att Synpotik är strået vassare. Har nyss bokat en synundersökning hos dem och ska dit om 1½ vecka. Känns som när jag var liten och det är dagen innan julafton typ. Hihi! :D 
 
Nu ska jag roa lillkinken och se om jag kan övertala henne att sova i vagnen en stund så vi kan ta en promenad. Sen ska jag kasta mig ner i tårthimlen - eller helvetet - och se om jag kan komma fram till något vettigt. Måste börja organisera käket till namngivningen och räkna ut vad tusan det kommer kosta. Och ja, jag låter negativ nu men egentligen så tycker jag det är jättekul. Matte (och ja, det är ju lite passande att min kära sambo också kallas för Matte ;) )
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0