Intro + foto

Woop woop! Snart introduktionsdags! Jag börjar dock svikta lite i min motivation. Jag har väl inte alls någon lust att jobba på helgerna (hur tänte jag där?!). Men samtidigt så kommer det kännas bra att jobba. Det är så länge sen jag gjorde det, och ännu bättre: det kommer kännas bra att kunna bidra. Kan hända att de ynka kronor som det kommer generera är som en fis i rymden, men för samvetet känns det bättre i alla fall. Inte för att Mattias direkt är typen som gnäller om pengar, men jag är inte van att vara den som inte genererar pengar. Kan hända att jag alltid har haft kass lön/kass inkomst, men jag har åtminstone haft en. Och föräldrapenningen är så låg så den räknas knappt. Men men, det här blir nog bra. Kan vara så att det är så länge sen jag jobbade att jag har blivit avskräckt, det är så himla lätt att bli lat och bekväm. Men det ska det bli ändring på. 
 
Förutom introduktionen så ska jag leta mig in till stan med lillskruttan för lite fotografering. Om hon inte är megasur förstås men det är hon inte så ofta längre så det lär nog inte vara något problem. Men first thing first. Frukost kanske? 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0