Idag

 
Fortfarande ingen Maya här hemma. :( I början var jag väldigt orolig, det är jag väl fortfarande, men hoppet om att hon ska komma hem har väl halverats nu. :( 
 
Idag bär det av till mvc. Ska dit för att få instruktioner om hur jag ska sätta fast mina emla plåster inför nästa vecka då de ska sätta in en p-stav i armen. Hemskheter. Utöver det ska vi bara skrota omkring här hemma och mysa. Jag har hamnat i någon period när jag bara vill hålla i Malva hela tiden. Haha, vill knappt gå och duscha eftersom jag inte kan ha henne där inne. Men men, jag vill ju inte stinka heller så det är bara att pallra sig dit. Jag tror det kanske beror på att jag varit med och bidragit till att hon blivit stucken med nålar så många gånger den senaste tiden. Hon kommer väl knappast ihåg det, men jag gör ju det. 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0