Hemlängtan och mardrömmar (?)

 
Dumma (underbara) bajs-stiftelsen som ger mig hemlängtan. (?????)
 
 
 
 
 
 
 
Snart blir det lunch och sedan Gekås.
 
Men på tal om något annat. Kan spädbarn drömma? Malva börjar gråta i sömnen ibland. Oftast så börjar hon illskrika och sedan vakna, Men när hon gjorde det för en liten stund sedan i min famn så såg jag på hennes uttryck att hon blev ledsen. Och mycket riktigt, hon började gråta en massa. Jag trodde att hon var vaken men inte ville öppna ögonen, men när jag pratade med henne så märkte jag att hon vaknade, och så fort hon vaknat blev hon tyst igen och var glad så jag börjar tro att hon kanske drömde en mardröm. Eller så låg hon obekvämt. Eller båda delarna. Stackars liten. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0