Dumma människor!

Grr! Jag blir så förbaskad på dumma människor! Som tjejen som var med i nyhetsmorgon i morse. Nu såg jag förvisso bara en liten del av det samtalet (för jag blev så irriterad att jag bytte kanal) men någon måtta får det vara!
 
Tjenen sitter och "gråter ut" i TV p.g.a. fruktansvärda biverkningar från något vaccin (jag vet inte vilket men gissar på svininfluensan eller nåt). Och när Tilde frågar om hon inte fick någon information om eventuella biverkningar så berättar hon att nej, hon fick ingen som helst information om eventuella biverkningar. Jag säger: SKIT SNACK!!! Folk är så jäkla puckade! Visst finns det fall när läkarna kanske glömmer berätta, men då FRÅGAR man väl?! Vem proppar sig full med en massa läkemedel(skit) som kan skada kroppen på diverse vis utan att fråga/läsa på om biverkningarna?! Enligt tjenen var det förvisso hennes mamma som ordnat med vaccinet så kanske fick mamman infon om eventuella biverkningar, men då borde hon vara förbannad på sin mamma som inte berättade, och sig själv som inte frågade, men inte på någon annan. GRRR! För jag tror inte att hon frågade och läkarna vägrade berätta om det. HMPF!
 
Som ni förstår så TÅL jag INTE såna där dumheter. GRRR!!
 
 
 
Nåja, det var dagens raseri. Resten kommer huvudsakligen spenderas hemma men undantag för en kort liten prommis till ICA. City gross är en bra affär, men VARFÖR har de inte Keldas "mild ostsås" (hel och halvfabrikat FTW! hehe (A) Eller inte)? 
 
Nåja, vi ska väl kanske städa lite eller något också. Och jag känner mig smått inspirerad att baka. Men det blir nog inte av eftersom jag vill avfrosta frysen först. 
 


Kommentarer
Postat av: Susanne

det var nog om livmoderhalscancer- vaccinet, du bör kolla på kalla fakta som gick i kväll.

Svar: Nja, kollar sällan (i princip aldrig) på det. Ettans uppdrag granskning har en tendens att vara vinklat, men kalla fakta är sju resor värre.
Elisabet

2013-04-21 @ 22:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0