Dålig start

 
Min start som 25åring blev inte särskilt imponerande. Jag vaknade i natt strax före 3 av att jag hade väldigt ont i magen. Det tog en mindre evighet men jag lyckades somna om tillslut. Bara för att typ en timme senare väckas av Malva. Så nu har jag varit uppe sen halv 6. Kan inte somna om. Och magen är inte alls snäll. Faktum är att jag ledsnat och unnade mig nyss två panodil. Fast det känns inte heller särskilt bra. Panodilen gör det ju inte bättre, den döljer bara smärtan. Om den fungerar som den ska dvs. 
 
Nåja, nu ska jag försöka tvinga i mig lite frukost. Usch! :( Sen ska jag jaga upp Mattias. Jag börjar bli lite rastlös nu när jag redan hunnit duscha samt påbörja städningen. Men men, frukost först. :(
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0