Äventyr

 
Jaha, och nu då? Är hemma igen från introduktionen. Blir en testrunda nu i helgen och om det går bra, samt om jag vill, så kommer jag få bli ordinarie som kör den rundan. Känns lite läskigt eftersom mitt dåliga lokalsinne är vida känt. Men om man kör några gånger så lär jag väl mig att hitta tillslut. Dessutom kan jag ju använda mig av guds gåva till folket: gps:en :P
 
Jag var för övrigt med om att oväntat litet äventyr, jag blev nämligen invinkad och stoppad för min första poliskontroll idag. Jag blev löjligt, ja nästan ologiskt, glad. Hihi :) Bältet var som vanligt på och jag var inte full (jag hade blivit extremt förvånad om den gjort utslag) så det var bara att köra vidare. Det faktum att polisen stod här i Vallås gjorde mig extra lycklig för folk har en tendens att köra som tokar här ibland. Hoppas de satte dit en hel hög med puckon! Mohahahaa! :D Apropå poliskontroller så finns det ju tyvärr en totalidiotisk grupp på facebook som går ut på att varna folk för poliskontroller. Jag begriper inte vad folk har emot poliskontroller egentligen, det är väl bara de kriminella som behöver vara rädd för dem liksom?! 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0