Ändrade planer

 
Jahopp, vad ska vi hitta på idag då? Tanken var att jag skulle ta blodprov inför min ettårs kontroll hos Aleris. Jag är dock så fast i mina rutiner att jag både tog min medicin samt åt innan jag kikade mer ingående på mina papper och upptäckte att proven ska tas fastande. Så det får bli i morgon i stället. Efter proven var det tänkt att jag skulle åka till Falkenberg men lilla storfisen Leo har fått feber. Så därför håller vi oss såklart borta. Främst för Malvas skull men det är ju knappast särskilt roligt för honom att ha besök heller när han mår dåligt. 
 
Antar att jag kan sätta igång och sortera reklamen jag fick hem igår. Det lär ju ta sin lilla tid. 
 
Provet i Helsingborg igår gick för övrigt sådär. Det var, precis som jag misstänkt, klurigare än testet på internet. Det var några "frågor"/klurigheter som jag inte hann med för att tiden tog slut. Jag hoppade över dem när jag gick igenom häftet och sedan när jag gick tillbaka för att kika igenom dem så tog tiden slut. Men men, vi får väl se om en månad vad jag får för resultat. Är det tillräckligt högt kanske jag vill prova igen, resultatert kan ju vara missvisande p.g.a stress och för att jag var sjuk osv. Men om resultatet är lågt/normalt så lär jag nog inte bry mig om att göra det igen. Då är jag helt enkelt inte så smart. :)
 
Nåja, nu ska jag tvätta av min glada baby och sen ge mig iväg ut en sväng innan det är dags att ta tag i reklamen som hänger i hallen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0