Valet

 
Innan jag går in på vårt tema val så måste jag bara säga att jag äääääääntligen har internet på telen igen och att mms fungerar. Har varit i kontakt med telenor två gånger idag men ingen av gångerna gav något. Och lika bra var väl det eftersom jag upptäckte att orsaken till internets frånvaro grundade sig helt enkelt i att en liten ruta som ska vara i kryssad inte var det. Har ingen aning om hur det kommer sig att den blivit avbockad men det hade ju varit väldigt pinsamt om jag insett det när jag hade telenor på tråden. Det känns tillräckligt pinsamt ändå. Hahaa, gravidhjärna? Jajemen! 
 
Nåja till temavalet. 
 
Efter några om och men och en enorm beslutsångest så bestämde vi oss för produktionsprocesser. Egentligen så är det lite mer invecklat än så men jag tänkte korta ner det för er skull. Vi velade mellan produktionsprocesser och ett tema med inriktning på klimat-tjofs. Nu börjar jag dock vela igen eftersom det är två andra grupper som också har produktionsprocesser som tema, hur kul är det att göra samma sak liksom? Och att bli jämförd med en massa andra grupper. Bajs! Å andra sidan blir jag ju lite tävlingsinriktad av det så det kanske pushar mig att göra ett bättre arbete. Det återstår att se. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0