Väckning

 
Snark! Klockan 5 i morse tyckte Tusse det var lägligt att väcka oss. Han gjorde det snyggt genom att helt enkelt trampa runt på oss i sängen och kurra så högt han orkade. Inte mig emot, jag blir hellre väckt på det viset än att han går omkring i lägenheten och skriker. Men så fort han övergav sängen så satte gnällandet igång men varje gång jag lockade tillbaka honom till sängen bytte han ut skriken mot kurr. Men kurr eller inte, det är inte så lätt att somna om med en gräsklippare i örat. Inte för att det störde mig så mycket heller, jag kände mig utvilad och pigg ändå, kruxet är bara att det gått över nu. Föreläsningen börjar om två timmar och jag vill så himla gärna sova en timme eller två. Dumma katt. :(
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0