ZzzzzZzzz

 
Usch vad den här dagen har varit lång. Efter skolan hann jag precis hem, slänga i mig en pirog för att undvika blodsockerfall, och sedan var det dags att åka och hämta älsklingen på jobbet. Den "täta" dagen har resulterat i att jag verkligen ätit svindåligt idag.
Under dagen har jag lyckats förtära: en macka, en äcklig risifruttikopia, en priog samt snabbnudlar. Ganska så näringsfattigt alltihopa, och på tok för lite dessutom. Men ändå unnade jag mig nyss en mugg med varm oboy. Nu har jag allvarliga planer på att krypa ner i sängen och läsa lite ur Snö och Aska av Diana Gabaldon.
 
I morgon fortsätter pluggandet, blir dock inte så länge på skolan, ska bara dit för att ha en första handledning och sedan hem igen för att läsa lite inför en redovisning som vi ska ha nästa vecka. Ang. handledningen så blev jag faktiskt löjligt glad över vår handledare. Fick en av mina favoritlärare, hon är så organiserad och korrekt av sig. Dessutom är hon en ordhäxa av värsta sort liksom jag själv, hur jag inte gilla det liksom? :) Nåja, det var morgondagen det. Nu ska jag övertala bebis att sluta göra frivolter och sedan släpa mig till sängen. 
Adjöken ^^
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0