The botten is nådd..

 
Uuurk! Sitter här och mår illa. Åt en halv taco som tidig lunch. Snacka om misstag. Rå lök två dagar i rad är tydligen inte alls populärt i magen. :( 
 
Sitter just nu och samlar mod för att bege mig ut. Ska åka till Hemmakväll för att lämna tillbaka filmerna som grabbarna hyrde igår. Sen är det dags att ta itu med lite pluggande. Under förutsättningen att mitt illamående lättar lite. 
 
Fast egentligen skapade jag inte det här inlägget för att gnälla. Rubriken syftar till att bottenläget var igår och att det faktiskt vände efter ett tag. Tror seriöst att oturen dragit sig tillbaka lite. Jag försökte ju kontakta TV4 Halland igår. Kontaktpersonen var upptagen men vi skickade ett mail och fick faktiskt svar förvånansvärt snabbt. :) Hon verkade intresserad och trodde inte det skulle vara några problem men ville dubbelkolla med ledningen innan hon lovar något. Tihii! Det här är ju riktigt spännande, C-uppsatsen är verkligen på gång. :thumbup:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0