Sovaaaaaa!

 
Shoppingen på Gekås tog nästan på pricken tre timmar. Slutsumman landade på strax över 4000 vilket var ungefär var jag själv gissat på så det sved inte så överdrivet mycket. Men shoppingen slutade givetvis inte där. Vi har även shoppat loss i en djuraffär och där rök det närmare en tusenlapp till. Blev kattfoder (10kg), halsband till kissemissarna samt en ny klösgrej eftersom den andra sjunger på sista visan eller vad man nu säger. Så idag har vi lätt spenderat över 5000 kronor. Huvva. Tack och lov så dröjer det väl innan vi behöver åka till Gekås igen. Visst kan det vara kul att gå runt där, men jag blir så förbaskat slut av det. Är stum i både kropp och själ typ. Älsklingen den stackaren ska iväg och kasta pil också, fattar inte hur han orkar. Personligen vill jag bara ligga i soffan, fast då är jag ju den lata av oss också, hehe :P 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0