Som vanligt..

 
Som vanligt blev det inte som planerat. Blir ingen spjälsängsmålning denna helg utan vi skjuter upp det till nästa. I stället har jag roat mig med att försöka rengöra babyskyddet som vi ska få låna av Ida och Mice. Eftersom de bor i ett badhus (typ) så har fukten gjort att det börjat mögla lite. Så efter några om och men lyckades vi (mattias) plocka isär tygdelarna samt bältesdelarna från stolen och sen rengjorde vi (jag) den med vatten och såpa. Allt hänger ute på tork nu och så den är torr och jag känner mig tillräckligt motiverad så ska jag torka av den med lite ättika också, det ska tydligen vara bra?? :question: Tack och lov för google för jag kan ingenting om sånt här. Eftersom att jag stått lutad över badkaret på tok för länge så har ryggen blivit ytterst ledsen och lär nog inte förlåta mig än på ett tag. 
 
Nåja, även om spjälsängen får vänta så lyckades vi i alla fall ta tag i tvätten samt veckohandla för halva veckan. Goodie. Och nu har älsklingen gett sig iväg till en kompis så jag har lägenheten för mig själv. Jag har alla planer på att sätta igång ett avsnitt av det okända och somna i soffan. Utmärkt. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0