Oh no!

 
Jag trodde jag hade klarat det. Duckat för bacilluskerna och allt det där, men icke! I morse kände jag av de första förkylningssymtomen så älsklingen har nog råkat smitta mig trots allt. Hoppas bara jag slipper hostan som jag hade förra gången, den var ytterst besvärlig. I övrigt så är det inte så synd om mig, kan ju kurera mig inomhus i alla fall medan min kära sambo måste vara ute och jobba i regnet. Tycker det är fullständigt obegripligt varför de inte redan fått regnkläder, det har väl de flesta andra arbetsplatser som arbetar ute. Inte okej! Var sugen på att slänga på honom min fula regnponcho från Fynda i Falkenberg. Tror dock inte att det vore populärt eftersom det då inte skulle synts att han kom från dhl. Dessutom så har jag inte ens regngrejen hemma för den har visst strandat i Falkenberg hos Ida och Mice. 
 
Nåja, nu ska jag tvinga ut katterna i regnet och sedan förse mig med något ätbart, tror det blir sängen en stund till sen. Ska ju inte bege mig till skolan förrän strax efter 10 typ. 
 
 


Kommentarer
Postat av: ida

Här är receptet http://www.ica.se/Recept/kycklingbiffar-i-ortsas-369439/ mums säger jag bara. mums mums mums

Svar: Danke =)
Elisabet

2012-09-18 @ 21:36:41
URL: http://elajsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0