Mycket vill ha mer

 
Tydligen så ansåg jag, (och Mattias med för den delen), att det inte räckte med att för en gångs skull få åtta timmars sömn, (dock inte sammanhängande men ändå). Min kära sambo valde idag att stänga av alarmen och buffade lite på mig först vid 06 i morse, vilket är då vi brukar bege oss hemifrån. Men försovningen var inte särskilt enorm, en kvart bara. Så hädanefter får han nog inte sova bredvid min telefon eftersom han stänger av mitt alaram också utan att säga till. I normala fall brukar jag vakna så fort något av alarmen ringer men idag var jag helt död tills han väckte mig.
 
Jag skulle bra gärna vilja sova lite (mycket) till men det får bli i eftermiddag. Måste förse mig med någon sorts frukost. För en gångs skull får jag ju äta en riktigt frukost utan att behöva ta en massa mediciner först. Hurra! :thumbup: Ska ju kolla levaxinvärdet idag och då får jag inte ta några piller innan själva blodprovet, så de för vänta tills efteråt. Mohahahaa! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0