Mat!

 
Maaaaat! Haha, sitter här och är fullkomligen svinhungrig. Kan dock inte äta riktigt än. Tänkte att jag skulle boosta mig med lite proteiner så jag håller på och kokar ägg. Sen kanske det blir en liten tupplur efter frullen. Har varit vaken sen 4- tiden, kunde absolut inte somna om. Och Tusse gjorde det ju inte lättare genom att försöka gosa både hårdhänt och högljutt. Tappade räkningen på hur många gånger jag puttade bort honom, han ville verkligen inte fatta vinken. 
 
Idag är det skola 10-12. Sen ska jag pallra mig iväg till Försäkringskassan eftersom jag glömde bort att göra det igår. SEN ska jag läsa artiklar och skriva lite noteringar till tentan. Känns förvisso bra att vi kommit igång men samtidigt så känns det som om vi ligger efter. Tentan ska inte in förrän senast den 5e oktober, men i samma veva ska vi även bli färdig med en annan uppgift då vi ska sammanfatta 20 vetenskapliga artiklar, och ska vi klara av att sammanfatta dem så är det ju en fördel om vi hinner läsa dem allihop också. Nåja, nu ska jag ta och titta till mina ägg. Hejsvejs!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0