Kortis

 
Blähee.. Det blev en relativt kort dag idag. Är ju trots allt redan hemma. Har just slängt i mig en macka och upprepar för mig själv att jag inte ska kräkas. Inte kräkas, inte kräkas, inte kräkas.. som ett mantra typ. Jag mår vansinnigt illa, och inte blir det bättre av att luktsinnet är skarpare idag (??) vilket resulterat i att jag känner att det fullkomligen stinker kattmat här inne. Bläh! 
 
Planerar att försöka dricka lite tokvarm oboy samt mysa ner mig i soffan under Sveriges skönaste filt. Blir nog inte så mycket mer pluggande idag, kanske lite ikväll. Behöver samla mod inför morgondagen då jag eventuellt ska försöka få kontakt med en kvinna på TV4 Halland, (gällande c-uppsatsen) läskigt men spännande. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0