Kontakt

 
Woop woop! Har kontaktat den ena tyska sidan nu (den billigaste så klart) för att höra mig för kring garantier och vad som ingår och sånt. Spännande. Så någon eventuell beställning hänger på vad jag får för svar. Och hur trevliga de är så klart :P 
 
 
Nu är det kanske dags att förse mig med någon sorts lunch, samt vatten. Har druckit knappt 5 dl vatten totalt de senaste 2-3 dagarna. INTE okej, jag skyller der på skolan. Sen ska jag gräva ner mig i vetenskapliga artiklar. Tjohoo! Eller nåt..
 
 


Kommentarer
Postat av: Maritha

Det där går bra ska du se.. Båda företagen har ju varit med lääänge, Tänk på att Christian redan är 8 år.. Många vagnar har de skickat till Sverige, så de är etablerade företag..

Stor kram på dig och ha en härlig FREDAG! ;)

Svar: Tack det samma :)
Elisabet

2012-09-14 @ 08:05:38
URL: http://www.frolid.eu/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0