Intelligensbefriad?

 
Jösses vad lång den här dagen varit. Och än är den inte slut. :( Vill bara sova. 
 
Föreläsningen gick väl bra och var väl hyfsat givande, men jag tyckte inte om situationen då läraren fick mig att känna mig totalt intelligensbefriad. Jag var förvisso inte ensam om den behandlingen men det är ändå inte okej. 
 
Sen när jag kom hem mumsade jag i mig en pirog och fick helt vansinnigt ont i ryggen. Det kom precis i samband med att jag åt så nu sitter jag och funderar på om det kan ha något samband?? Ont i ryggen har jag ju varje dag, enligt barnmorskan har jag börjat få foglossning och det är även möjligt att min ischiasnerv kommer i kläm lite då och då. Men den här ryggvärken är helt annorlunda och sitter mycket högre upp. Typ mitten på ryggen/nedre delen på skulderblanden. Helknasigt. Och inte uppskattat. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0