Hur är det möjligt?

 
Gaaah! Hur kan det bara vara onsdag idag?!?! :O Jag tycker liksom att det kan vara helg nu. Nu!
 
Föreläsningen var egentligen inte direkt en föreläsning. Det var snarare en informationsträff eller vad jag nu ska kalla det och efter det så lyckades jag faktiskt komma ihåg försäkringskassan (kors i taket). Efter lite om och men lyckades vi få ordning på pappren och de tog hand om dem där på kontoret och skulle skicka dem vidare till inläsningscentralen så jag behövde inte bry mig mer om dem, så det var ju nice. Det var nog tur att jag bad om hjälp för jag hade bara skrivit fel om jag gjort det själv. Givetvis spökade gravidhjärnan lite också så jag hade tagit med mig fel blankett dit, men det gjorde inget det var ju liksom på deras kontor så det hade ju bara varit knäppt om de inte hade blanketten där. 
 
Nåja, nu ska jag mysa ner mig i soffan och ladda batterierna innan jag kör igång med pluggandet. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0