Hur är det möjligt?

 
 
Uuuuusch! Hur kan helgen redan vara slut? :( I morgon är det slut med att sova länge för då börjar allvaret igen. Bläh! 
 
Fick för övrigt ett meddelande från barnmorskan i fredags som jag glömde berätta om. De tog ju blodprov när jag var där i tisdags och den här gången visade det sig att sköldkörtelhormonet nu gått upp och lagt sig på en normal nivå. Med andra ord så behövde jag inte höja dosen ytterligare men däremot så får jag fortsätta ta dosen som jag ätit den senaste månaden (dvs den tripplade dosen). Kanske var det därför jag gick ner så pass i vikt på bara två veckor? Ämnesomsättningen börjar väl bli normal nu antar jag. Eller normal och normal, så normal den kan bli när man är gastric by pass opererad. 
 
Idag är planen att vi ska måla näst sista omgången på sängen, beroende på hur sent vi kommer hem så ska jag väl försöka köra lite tvätt också. Kan inte begripa var all tvätt kommer ifrån, körde fem (FEM!!!!???) maskiner förra helgen och vi har ändå en massa tvätt nu igen. Urk! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0