Helgen

 
Gårdagens höjdpunkt var middagen, som bestod av tacos hos en av Mattias vänner. Goodie. Och hela den här dagen har spenderats framför datorn. Helt sjukt. Jag har en nackspärr från helvetet. :( Varför i allsin dar har jag fått för mig att jag ska börja spela Skyrim igen?! Bara två dagar innan skolan börjar dessutom! :question: Har ju liksom haft hela sommaren på mig men nej då, nu ska jag bli besatt av spelet igen bara för att jag inte kommer ha tid med det. Typiskt. :mad:
 
I morgon börjar skolan igen. Har upprop samt föreläsning. Tror jag i alla fall. Har svårt att tro att uppropet tar 2-3 timmar så de har nog klämt in en föreläsning också. Creepy. Vetenskapsfilosofi here we go. Again. Nåja, nu ska jag sörpla lite vatten, har inte druckigt något idag. Alls. Så det är verkligen på tiden. :S
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0